miércoles, 25 de noviembre de 2020

Aprender xogando

      As dúas semanas anteriores preparamos os test de metodoloxía de forma individual, cada un co seu método de estudo. Esta vez, a actividade era grupal, entre catro personas. O meu grupo está formado por Anthony, Irea e Saúl. Fixemos unha videochamada, na cal eu me incorporei máis tarde por motivos personales. Unha vez que estabamos os catro na  chamada dividimonos en dous grupos. Anthony e eu por un lado e Saúl e Irea por outro. Estudamos os conceptos máis importantes e unha vez listos abrimos as preguntas. Empezamos Anthony e eu, e logo unha pregunta para cada grupo. Finalmente obtuvemos 3 puntos cada grupo, polo que quedamos empate. Á hora de responder as preguntas colaborabamos entre os dous do equipo, tanto no meu como no deles. Para min foi unha forma efectiva de realizar a tarefa, ademáis de ser máis divertido, pois facelo con compañeiros fai que resulte máis agradable. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario

La planificación: contenidos y actividades

 SKATEBOARDING OBJETIVOS GENERALES     El objetivo general es fluír en un skatepark. OBJETIVOS ESPECÍFICOS Los objetivos específicos son el ...